Svaneke Idræts Klub og Brændesgårdshaven laver samarbejde om årskort for 2018

15. januar 2018 kl. 15:08

Svaneke Idræts Klub har indgået en aftale med Brændesgårdshaven om salg af årskort. For hvert årskort der bliver købt med koden "SvanekeIdrætsKlub" får SIK 20 kr.

Vi håber at I vil gå ind og gøre brug af dette super tilbud fra Brændegårdshaven. Så støtter I både Brændegårdshaven, men også klubben.

Tilbudet er gældende indtil d. 31 marts.

Hermed en vejledning i hvordan I får bestilt årskortet:

Hvis du trykker på dette link http://www.billetsalg.dk/Event/Br%C3%A6ndesg%C3%A5rdshaven?header=0

Så kommer du ind på billetsalg.dk

Ud for "2018 Sæsonkort" trykker du på plus det antal gange du ønsker.

Derefter går du ned og trykker på den grønne "Tilføj til kurv" knap neden i bunden. Du skal ignorere at der står at Sæsonkortet koster kr. 399,-, rabatten bliver trukket fra når du trykker rabatkoden ind senere.

Så ryger du videre til en ny side hvor du skal trykke på ”Gå til betaling”.

Ca. i midten af billedet i højre side er der en box hvor i der står "Hvis du har en kode, indtast den her". I den box skriver du SvanekeIdrætsKlub

Derefter trykker du på den grønne knap lige til højre for boxen hvor der står Anvend.

Derefter står der at din pris er kr. 159,- pr. kort.

Hvis du har en konto på billetsalg.dk så skal du nu logge ind, hvis ikke, så skal du nu lave dig en konto. Du skal blot udfylde felterne og trykke videre.

Til sidst, så skal du skrive fornavn og efternavn og indsætte billede til dit sæsonkort.

Det er MEGET vigtigt at du vælger ”2018 Sæsonkort” for ellers bliver købet ikke registreret som køb via Svaneke Idræts Klub. Det er også vigtigt at når du skriver rabat koden SvanekeIdrætsKlub  at du skriver den på samme måde, med små og store bogstaver og uden mellemrum ligesom her.

Hvis der er noget der driller, så skriv til post@braendesgaardshaven.com, for så skal vi nok guide dig.