Medlemskab

MEDLEMSKAB I SVANEKE IK

Fælleskontingent

I Svaneke IK har vi et fælleskontingent på kr. 700. så kan man gå til så mange aktiviteter man ønsker.

Husk bare at tilmelde dig de idrætsgrene du ønsker at gå til.

Fælleskontingentet gælder fra 1/8 - 31/7 hvert år.

Badminton er fra ca. 1/9 - 30/4
Gymnastik slutter til påske
Floorball slutter til påske
Fodbold hele året

Profil- og aktivitets billeder

Ved indmeldelse accepteres det, at der på klubbens hjemmeside må indlægges et profil billede (fodbold relateret) til brug for præsentation af holdets deltagere samt hele holdet.

Samtidig accepteres det også at relaterede billeder, fra klubbens aktiviteter, og som kan indeholde billeder af medlemmet, også må publiceres på klubbens hjemmeside og sociale medier.

Hvis man som forælder ikke vil have ens barn på hjemmesiden, skal man tage kontakt til holdets træner.

Indmeldelse

Du kan tilmelde dig på dette link.

Udmeldelse

Udmeldelse skal altid ske skriftligt til kasseren.

Sker udmeldelsen midt i, eller sidst i kontingent perioden, skal der betales kontingent for hele perioden.

Udmeldelse kan sendes via e-mail til kasseren på sik.kasserer@gmail.com

Såfremt medlemmet er i kontingent restance, kan udmeldelse ikke ske før skyldigt kontingent er betalt.

For fodboldspillere i restance kan der ikke overføres spillercertifikat til evt. ny klub