KONTAKTPERSON:

VELKOMMEN TIL SIK FITNESS
NYT NYT NYT
Fremover vil nøglebrikker kunne afhentes på Tempelvej 3b, 3740 Svaneke
I vil modtage en sms når nøglebrikken er klar til afhentning
Gæster på besøg, nu er der ingen undskyldning for ikke at gå til træning.
Svaneke IK, har fået lavet et Fitness center på Søndergade 22, Mariegården (det gamle sygehus)
Vi har følgende tilbud:
1 dag for 50 kr
1 uge for 150 kr
Tilmelding på SIK hjemmeside, Svaneke-ik og tilelding Fitness.
Når I har betalt vil der blive sendt en pinkode, som skal bruge for at åbne døren til centret.
Centret er åbent 05-22 hver dag.
Fitness instruktør uddannelse
Går du med en lille instruktør i maven?
I starten af 2024 kommer der fitnessinstruktør kursus til Bornholm. Det bliver nærmere
bestemt i Poulsker fitnesscenter, i weekenden 23.-25. februar og 22.-24. marts. Svaneke
Idrætsklub vil gerne tilbyde kurset til dig der går i fitnesscenteret, og kunne være
nysgerrig på at hjælpe nogle af de andre en gang imellem.
Kurset er en grunduddannelse på 40 timer, som ruster dig til at undervise og lave
træningsprogrammer.
På uddannelsen er der fokus på:
· Screening og test
· Konditions-, muskel- og bevægelighedstræning i teori og praktik
· Programdesign og træningsplanlægning i teori og praktik
· Praktisk øvelsesgennemgang
· Case arbejde i grupper
· Teoretisk og praktisk eksamen
Kurset gør dig i stand til at undervise i et foreningsbaseret fitnesscenter, og henvender
sig til en bred målgruppe.
Vi tænker at alle aldersgrupper kan blive instruktør, og at vi sammen finder ud af, hvor meget du kan hjælpe som instruktør i centeret bagefter.
Skriv til Louise Kennet hvis du vil høre mere, eller hvis du bare tænker at du er klar
Skriv senest d. 20. januar, da der er tilmeldingsfrist på kurset.

Regler for brug af SIK Fitness

Vi vil sikre os, at det er behageligt at være i bygningen og alle får en god oplevelse. Derfor er det vigtigt, at alle regler overholdes.
Overtrædelse af reglerne KAN medføre bortvisning.
Du må kun bruge INDENDØRSSKO i lokalerne. UDENDØRSSKO skal aftages i entre.
Der er kun adgang for medlemmer, der har en gyldig nøglebrik udleveret. Du må derfor ikke lukke nogen ind eller tage nogen med ind.
Nøglebrikken skal vises på forlangende. Vi skal vide , hvem der er i bygningen, derfor skal du have nøglebrikken med ind i lokalet ved ankomst. Mister du nøglebrikken, har du pligt til, straks at meddele det på kasserer@gmail.com, en ny koster 100 kr.
Der er åbent mellem kl. 05.00 – 22.00 og du skal ”chippe” dig ind på tastaturet til højre.
Der er kun adgang for personer fra 15 år.
Der er røgforbud på hele matriklen, ophold dig kun kort tid i gården, og ikke højrøstede, VI SKAL TAGE HENSYN TIL VORES NABOER.
Ingen cykler i gården eller andet transportmiddel. Cykel-parkering bag busstoppestedet. Biler henvises til P-plads ved hallen eller bag skolen.
Telefoner skal stå på lydløs. Der må ikke tages billeder i lokalerne.
Maskinerne må kun anvendes til det, de er beregnet til.
Pause må ikke holdes på maskinerne. Gå væk, så andre kan komme til.
Der er ikke musik i lokalet. Skal du høre musik brug dine høretelefoner.
Kun plastik flasker må anvendes i lokalerne.
Al træning sker på eget ansvar.
Der vil være en instruktør/eller vejleder tilstede nogle gange. Se skemaet der hænger på opslagstavlen i hygge rummet.
Lokalerne er videoovervåget.
Bare fødder og bar overkrop er ikke tilladt. Sømmelig påklædning.
Ryd op efter dig, vægte skal tages af stænger og hænges på plads.
Når du forlader bygningen som sidste person, skal du sikre at vinduer er lukket og lyset er slukket.
Tag hensyn til hinanden og hjælp til at fitness centret fungerer, således at alle får en god træningsoplevelse.