Iben vinder af DGIs U25 pris

14. april 2019 kl. 13:25

18-årige Iben Vibe Skovgaard har i mange år været aktiv i Svaneke Idrætsklub, og ifølge klubben brænder hun for gymnastikken. I gennem flere år har Iben Vibe Skovgaard været træner for et af Svaneke Idrætsklubs hold, og onsdag aften modtog hun DGI Bornholms U25-prisen.

Her er gymnastikudvalgets indstilling:

Svaneke Idrætsklub – Gymnastik- og fitness udvalget vil gerne indstille Iben Vibe Skovgaard.

Iben har i mange år været særdeles aktiv i vores idrætsklub. Hun brænder for gymnastikken og er også en rigtig dygtig gymnast.

Iben er altid i fantastisk godt humør, og udstråler energi i en sådan grad, at man bare bliver i godt humør. Hun er en sand humør- og energibombe.

Iben har siden hun var helt ung været træner på vores hold:  Krudtugler, Rytmisk 1, Rytmisk 2 og nu Juniorholdet, hvor der går 24 piger i alderen 13-17 år.  Iben er en træner som kræver noget af sine gymnaster, men på en god måde. Der er næsten 100% fremmøde hver gang – og det siger vel en del.

Der er heller ingen tvivl om, at Iben har store forventninger til sig selv.

Iben er fanebærer, og har også været aktiv på DGI´s landsdelshold.

Vi synes at Iben fortjener et skulderklap i form af U-25 prisen.

Stort tillykke til Iben