Lørdag den 28. oktober støtter SIK - KNÆK CANCER

15. oktober 2017 kl. 08:40

Lørdag d. 28. oktober vil Svaneke Idræts Klub arrangere en stor idrætsdag.

Her vil vi sammen gøre vores til, at være med til at knække cancer. Det vil vi gøre gennem den idræt der dyrkes til hverdag. Tankerne er, at de idrætsgrene der tilbydes i SIK, skal samles lørdag d. 28. oktober.  Her skal der være gang i hallen og måske græsset hele dagen. Jo flere hold der kan være i gang, jo bedre. Alle er velkomne, også folk som ikke er medlemmer af SIK. Hvert hold har ca. 1 time ad gangen. Den eller de gange man deltager på et hold, betaler man minimum 20 kroner, som ubeskåret går til KNÆK CANCER. Det kunne være rigtig godt, hvis vi igennem idræt i SIK, kunne samle en masse penge ind til KNÆK CANCER.

Skydning

Skytteforeningen holder åbent på deres 15 meter skydebane under Svaneke hallen fra kl. 10.00 til 11.00

Hvor der kan købes 10 skud for 20 kr. Skytteforeningen sponsorerer skudende, så de 20 kr. vil gå ubeskåret til Knæk Cancer.

Løbe/gå tur

SAAN løbeklub vil afmærke en løbe/gå rute fra hallen og ud i den smukke natur der er i Svaneke. Det koster 20 kr. og der må løbes ellers gå de antal runder man har lyst til.

Fodbold på fodboldbanerne

Der vil i løbet af dagen være mulighed for at spille seniorfodbold og fodboldgolf på vores baner. Det vil både være for børn og voksne.

Aktiviteter i hallen

I hallen vil gymnastik, floorball, badminton og fodbold have masser af aktiviteter i løbet af dagen

Der kan købes mad og drikkelse i klubbens cafeteria. Aktive kvinder og Svaneke Friskole står for salget.

Se program med tiderne for de forskellige aktiviteter.