​​KNÆK​ ​CANCER​ ​med​ ​Svaneke​ ​Idræts​ ​Klub.

25. august 2017 kl. 22:17

​​​KNÆK​ ​CANCER​ ​med​ ​Svaneke​ ​Idræts​ ​Klub.

Lørdag​ ​d.​ ​28​ ​oktober​ ​vil​ ​vi​ ​I​ ​Svaneke​ ​Idræts​ ​klub​ ​arrangere​ ​en​ ​stor​ ​idrætsdag.​

​Her​ ​vil​ ​vi sammen​ ​gøre​ ​vores​ ​til,​ ​at​ ​være​ ​med​ ​til​ ​at​ ​knække​ ​cancer.​ ​Det​ ​vil​ ​vi​ ​gøre​ ​gennem​ ​den​ ​idræt, vi​ ​dykker​ ​til​ ​hverdag.​ ​Tankerne​ ​er,​ ​at​ ​de​ ​idrætsgrene​ ​vi​ ​tilbyder​ ​i​ ​SIK,​ ​skal​ ​samles​ ​lørdag​ ​d.​ ​28 oktober.

​Her​ ​skal​ ​vi​ ​have​ ​gang​ ​i​ ​hallen,​ ​og​ ​måske​ ​græsset,​ ​hele​ ​dagen.​ ​Jo​ ​flere​ ​hold​ ​vi​ ​kan have​ ​gang​ ​i,​ ​jo​ ​bedre.​ ​Hvert​ ​hold​ ​har​ ​ca​. ​1​ ​time​ ​af​ ​gangen.​ ​Den​ ​eller​ ​de​ ​gange​ ​man​ ​deltager på​ ​et​ ​hold,​ ​betaler​ ​man​ ​20​ ​kroner,​ ​som​ ​ubeskåret​ ​går​ ​til​ ​KNÆK​ ​CANCER.​ ​

Det​ ​kunne​ ​være rigtigt​ ​godt,​ ​hvis​ ​vi​ ​igennem​ ​idræt​ ​i​ ​SIK,​ ​kunne​ ​samle​ ​en​ ​masse​ ​penge​ ​ind,​ ​til​ ​KNÆK​ ​CANCER.
Der​ ​kommer​ ​meget​ ​mere​ ​information,​ ​men​ ​sæt​ ​nu​ ​et​ ​stort​ ​kryds​ ​i​ ​kalenderen​ ​og​ ​se​ ​frem mod​ ​en​ ​spændende​ ​og​ ​aktiv​ ​dag,​ ​som​ ​støtter​ ​en​ ​god​ ​sag.