Hjælp Svaneke IK med at tjene 15.000,-

07. maj 2018 kl. 23:31

Hjælp Svaneke IK med at tjene 15.000 kr og få en god oplevelse til folkemødet.

Vi er blevet kontaktet af Lene fra DK medier. De står for folkemøde avisen, som skal omdeles hver dag under folkemødet. Lene har spurgt os om, om det er noget vi som idrætsforening på Bornholm kunne hjælpe med.

Udover en god oplevelse får vi.

15.000 kr. til klubben

Tre kvartside annoncer i fredag/lørdag og søndagens folkemødeavis.

Sodavand til omdelere.

T'shirts til omdelere, så man kan se, hvor de hører hjemme.

Vi skal stille folk til rådighed på følgende tidspunkter.

Et team på 2 personer der skal hjælpe Henrik (tovholder på annoncørerne) med at få aviser ud til dem.

Her er der kalkuleret med 2 timer hver formiddag.

Det må rigtig gerne være de samme 2 personer, som helst ikke skal være for unge, min 15 år.

Et team på 8 personer til at gå rundt på pladsen og dele dagens avis ud - fordelt således:

Torsdag kl 12 til 14 - 8 personer

Fredag kl 10 til 12 - 4 personer

Fredag kl 14 til 16 - 4 personer

Lørdag kl 10 til 12 - 4 personer

Lørdag kl 14 til 16 - 4 personer

Søndag kl 10 - 12 - 4 personer

Hvis det er af interesse, så mødes Lene med teamet og fortæller lidt om, hvem de er og hvordan vi kan hjælpe hinanden. Lene har trækvogne, så der ikke skal slæbes så meget. DK Medier har base midt på cirkuspladsen under folkemødet. Aviserne vil blive fragtet til Nordlandshallen, hvor de hentes i trækvogne.

Håber rigtig meget på at I har lyst til opgaven, så vi i SIK kan tjene nogle penge og at vi også er aktive under folkemødet. Skriv til mig på 50800582 eller allanbahnsoerensen@hotmail.com, hvis du kan hjælpe 2 timer eller mere.